Donderdag 24 oktober - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Riekje en Martien Vries - WaarBenJij.nu Donderdag 24 oktober - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Riekje en Martien Vries - WaarBenJij.nu

Donderdag 24 oktober

Blijf op de hoogte en volg Riekje en Martien

23 Oktober 2019 | Zuid-Afrika, Kaapstad

We zouden helemaal in de war raken van de dagen. Vandaag, donderdag dus rijden we van Kirkwood naar Tsitsikamma. We drinken koffie in Jeffrey’s bay, daarna zijn we om 13.00 uur in de Tsitstikammalodge. Om 14.00 uur kunnen we in de kamer. Geschikt voor 6 personen. We melden Eefje dat ze welkom is met Ewout en Melle, immers Marc is met Eline en Maud naar New York ( plus Erik). Om half 4 vertrekken we voor een eerste loop bij het Tsitsikammapark bij de Suspension-bridge. Erg leuk. In ruim een uur zijn we er overheen en terug. We denken walvissen te zien, maar het zijn toch rotsen, aan de andere kant ( bij de trail naar de watervallen) zien we ineens wel vinnen boven water. Leuk om weer terug te zijn bij de kust. Inmiddels de plannen gemaakt voor de komende dagen. Jullie horen weer van ons.

• 28 Oktober 2019 - 09:36

Marie-José:

Ik mis het Bungee-jumpen in Tsjitsikamma ;-)!