Vrijdag 25 oktober - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Riekje en Martien Vries - WaarBenJij.nu Vrijdag 25 oktober - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Riekje en Martien Vries - WaarBenJij.nu

Vrijdag 25 oktober

Blijf op de hoogte en volg Riekje en Martien

25 Oktober 2019 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag gaan we direct achter onze lodge een trail lopen die de uitdagende naam heeft van striptease trail. De trail gaat langs de Kruisrivier en in die rivier zijn zo’n 8 poeltjes met namen als Honeymoon, bikini, topless en blootgat. Zo ver zullen we niet komen. Al bij de poelen voor Honeymoon komen we veel problemen tegen als modderpaden, gladde stenen, een doorsteek door de rivier en een slecht aangegeven pad. Na Honeymoon komen we bij overhellende rotsen waar we langs moeten, niet veilig te doen. We besluiten na 1,5 uur terug te keren, maar zwemmen dan maar in de Honeymoonpoel. Zo zijn we al om 13.15 uur terug bij de accommodatie.
‘ s Middags gaan we naar Tsitsikamma Nature Valley, waar we eerst een half uur op het strand liggen/zitten, mooi weer en niet te warm. Daarna nog een mooi stuk van de kusttrail gelopen. Weer mooie uitzichten al heeft Riekje vooral belangstelling voor de schelpen en het afgebroken koraal.
We eten ‘ s avonds weer heerlijk in de lodge, buffet, dus niet teveel eten.......

• 25 Oktober 2019 - 22:47

Georgette:

Wat een mooi verslag weer! Ik gok dat Martien deze route had uitgekozen, topless en blootgat te leuk is dit!
    Heerlijk hoor dat zwemmen en genieten, super mooie ervaring die jullie doen, fijn om mee te lezen. Ik dacht nu maar eens een reactie. Hier is alles goed, morgen gaan we wandelen en de vouwwagen is vandaag weer op stal gezet.
    Deze week herfstvakantie, alleen maandag gewerkt, daarna heerlijk wezen kamperen.
    Kees heeft een koffiemachine gehad voor zijn verjaardag, met echte bonen, heerlijk is dat. Alleen was hij gaan lekken en omdat hij in Duitsland gekocht was hebben we hem afgelop0en week terug gebracht. Nu sturen ze de gerepeteerde of een nieuwe op, nog even afwachten dus. Inmiddels ook een nieuwe CV gekocht met een heel handig verwarmingssysteem waarbij we het huis en de praktijk apart kunnen verwarmen. Nou meer onzin heb ik niet :)
    Dikke kus van ons!