Zondag 13 en maandag 14 oktober - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Riekje en Martien Vries - WaarBenJij.nu Zondag 13 en maandag 14 oktober - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Riekje en Martien Vries - WaarBenJij.nu

Zondag 13 en maandag 14 oktober

Blijf op de hoogte en volg Riekje en Martien

14 Oktober 2019 | Zuid-Afrika, Kaapstad

We zijn 2 dagen in Stellenbosch, een plaats bekend van de wijnen en de universiteit. Groter verschil met de townships die we bezochten is er niet. Riekje en Martje spreken vandaag met Frank Julie van de organisatie Young people @ work over onze projecten en zijn projecten. Hij is vooral gericht op het versterken van organisaties en veel van de door ons bezochte clubs kunnen nog wat van hem leren. En verder genieten we van de wijn bij Spier, we wandelen door de botanische tuinen van Stellenbosch, Martien geniet van het zwembad. De pleegkinderen van Martje arriveren ook om twee dagen met elkaar door te brengen. Aan Herman de schone taak om hen wat te leren over winkelformules en de mogelijkheden bedrijvigheid te creëren. We eten erg gezellig met z’n zessen.