Maandag 7 oktober - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Riekje en Martien Vries - WaarBenJij.nu Maandag 7 oktober - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Riekje en Martien Vries - WaarBenJij.nu

Maandag 7 oktober

Blijf op de hoogte en volg Riekje en Martien

09 Oktober 2019 | Zuid-Afrika, Kaapstad

We gaan van Hermanus naar Mc Gregor. We spotten eerst nog een paar walvissen. We weten er een paar te fotograferen. Daarna via vrij rustige wegen via Villersdorp richting McGregor. Hier ligt een heel verleden van de SPZA bij de Waldorfschool en het Breede Centre. Kathleen Verschoor heeft hier al die jaren gewerkt, eerst op de School en nu op het Breede Centre. We eten vanavond met Kathleen en haar pleegdochter Mary. Mary start volgende week een opleiding tot paardentrainer, mooi dat zij behoorde tot de 4 geselecteerde deelnemers. Kathleen en Mary zamelen geld in om de opleiding te kunnen betalen. We overhandigen de bijdrage van Greet en ons.
We verblijven nu 2 dagen in wat verouderde cottages. Zwak internet, mooie tuin, leuke vogeltjes.